V tomto článku vám poskytneme pár nápadov aké druhy reklám by vám mohli pomôcť.
Sociálne siete
Môžete si zvoliť Facebook alebo inú, napríklad Instagram. Je to bezplatný spôsob a prilákate k sebe mnoho potenciálnych zákazníkov.

marketing.jpg
 
Vlastný web
 V prípade vlastného blogu a účtu na Youtube je možné si privyrobiť na reklame. S vlastným webom súvisia aj maily s novinkami a akciami. 
 
Influenceri
Už aj na Slovensku sa dajú nájsť, vynaliezaví a kreatívni ľudia, ktorí majú mnoho sledujúcich fanúšikov a urobia vám reklamu za určitý honorár. Je potrebné si influencera zvoliť podľa druhu a cieľovej skupiny zákazníkov vášho produktu.
 
Reklama na internete
Máte na výber z viacerých firiem. Asi najznámejšia je Google AdSense. Takisto jednou z možností je, že si umiestnite svoju reklamu na konkrétny web alebo blog. Mal by to byť taký web, pri ktorom predpokladáte, že ho navštevujú spotrebitelia, u ktorých je veľká šanca, že budú mať záujem o váš produkt.
 
Spoločenské akcie
Mnoho zákazníkov prilákate, ak pripravíte raz za čas nejaké podujatie či už charitatívny večierok alebo zápas. Zákazníkov nezaujímajú len produkty, ale aj vaša filozofia hodnoty a meno značky.
 
Rádio
Ľudia počúvajú rádio na mnohých miestach. V práci, v aute alebo pri upratovaní. Vašou úlohou je vymyslieť zvukovú stopu, ktorú si  ľudia zapamätajú. Napríklad vymyslite chytľavú pieseň!

interakcie.jpg
 
Televízia noviny
Sú aj iné, bežnejšie spôsoby, ako napríklad reklama v TV alebo v  novinách.
 
Cieľom tohto článku bolo poukázať na niektoré pomerne nové formy reklamy, ktoré sa rýchlo začleňujú medzi tie klasickejšie ako, je reklama na ulici, bilbordy alebo inzeráty.
 
Reklama na internete vám môže pomôcť rozšíriť okruh zákazníkov a takisto máte možnosť predaja cez e-shop.  Jedným z mnohých spôsobov, ako sa zviditeľniť je, ak spojíte e-shop s vlastným blogom a kreatívnym obsahom, kde ukážete akým spôsobom sa môže váš produkt použiť.

Published by lomi.sk